November 23, 2009

Alegerile....ce gluma buna ...completare la Am obtinut ce meritam!

Citind curioasa pe blogul colegului meu Dragos am vazut cateva ganduri asternute de el si impresia amara cu care a ramas in urma alegerilor prezidentiale si m-am gandit sa ii raspund prin acest post.

Da ai dreptate pacat ca noi tinerii suntem considerati incapabili de a sti ce e bine si pentru noi...si lumea voteaza cu ochii inchisi pe buletinul de vot ..viata in romania e grea , romania se duce de rapa insa multi sunt cei care o imping de la spate sa cada, printre care cei mai vinovati suntem noi ca punem botu la toate porcariile manipulate de mass media si de oameni care-si urmaresc propriul interes si propria stare de bine in loc sa duca urechea si sa intinda o mana de ajutor oamenilor de rand care se hranesc cu promisiuni de doi bani si cu speranta ca poate poate va fi mai bine.Insa nu vad ca si ei sunt cei care isi alimenteaza aceasta stare de inconstineta si coma mentala neputand vedea dincolo de aparentele binevoitoare.
Este trist si ingrijorator da' vorba accea "ne-am facut-o cu mana noastra". sa ne ajunga si sa ne saturam ca am dat cu capul in gard de atatea ori si tot nu l-am vazut ...asa ne trebuie am primit ce meritam!

3 comments:

  1. dureros e ca moartea celor care au luptat pentru libertate,este acum o bataie de joc pentru "alesii" nostrii

    A fost odata ca-n povesti, a fost in Romania
    O gasca mare de golani ce-au alungat sclavia
    Noi nu ne-am confundat nicicand cu oamenii de bine
    Veniti si neocomunisti si fara de rusine.

    Refren:
    Mai bine haimana, decat tradator
    Mai bine huligan, decat dictator
    Mai bine golan, decat activist
    Mai bine mort, decat comunist.

    Vrem libertate, nu comunism si nici schimbari de forma
    Si de aceea securisti, sa nu ne puneti norma.
    Noi nu vrem neocomunism nici neolibertate
    Democratii originale si nici minciuni sfruntate.

    Ne-ati intrebat ce vrem aici, dar stie toata tara
    Noi sustinem punctul 8 de la Timisoara.
    A cazut 473, ce tinea TVR
    Legata in lanturile ei, dar tot degeaba e.

    Alegeri fara comunisti, fara nomenclatura
    Si nu va temeti de golani fara coloratura.
    Din cei care-au murit aici, ne-am reintors naluci
    Sa nu mai fie cum a fost, macelul de atuncï.

    Eu cred ca trebuie sa alegem raul ce l mai mic...daca exista asa ceva....Dar nu am sa pot niciodata stampila pentru unul care este condus de criminalul ala de iliescu...NEVER....
    parerea mea
    comunistii de azi...psd-istii de maine :))

    ReplyDelete
  2. cred ca se intzelege cu cine votez in turul 2 :)) :)) :))

    ReplyDelete
  3. Multumesc pentru sprijin...sincer sunt dezamagit....e clar nu avem de unde alege, dar existau si optiuni mult mai valabile, iar daca noi tinerii vom sti sa gandim , vom avea pentru ce trai...

    ReplyDelete