January 25, 2012

Ce ti-e si cu oamenii.....

        In ultima vreme parca mai toate lucrurile mai putin bune, se tin lant si au inceput ce ceva timp. Sa zicem ca cel mai rau lucru pe care l-am putut face a fost sa plec din tara intr-o scurta vacanta. Mare greseala, grosolana chiar. La intoarcerea in tara de bastina m-am deprimat instant inca de la primul oras in care am pus piciorul. Si de o luna jumatate acesta deprimare inca persista. Inteleg pe multi de ce pleaca din tara si de nu vor sa se mai intoarca. Acelasi sentiment de sufocare il traiesc si eu momentan.

       Ma framanta intrebarea "De ce in alta parte se poate si la noi nu?" si inca nu am gasit un raspuns la ea. Eu cred ca ne-o meritam asa cu varf si indesat. Asa ne trebuie daca suntem neciopliti si rai intre noi si tot dam vina pe unul pe altul pentru ca suntem incompetetnti sa facem ceva de capul nostru.

      Am intalnit multe situatii cu oameni "milogi" ca sa le zic asa dupa ce au dat-o in bara constient inecearca sa scape milogindu-se la autoritati. Sincer am ramas cu un gust amar dupa acea experienta. Ne sapam groapa unul atluia si ne calcam in picioare ca poate ne punem bine pe langa nu-stiu-cine ca sa obtinem ceva. Mare grija aici cu cine umblati pentru ca aparentele inseala de fiecare data. Subscriu la aceasta expertienta de asemenea.

      In rest, bani multi cheltuiti, preturi din magazine pe aceeasi treapta cu cele din Grecia....FANTASTIC!!! Murim de foame, dar avem preturi europene si salarii romanesti(a se remarca sarcasmul). Cheltuielile continua, slujbe nu avem etc etc etc...... O parere astept si de la voi :D

No comments:

Post a Comment