September 3, 2009

Ghici......in cafea

Mi s-a intamplat de curand ce-i drept si imi suna foarte ciudat pentru ca eu nu cred in ghicit, insa curiozitatea ma roade si am decis sa fac acest pas pentru a vedea ce imi va zice persoana respectiva.
Am decis impreuna cu o prietena sa mergem la persoana cu pricina sa vedem ce grozavie ne va iesi , vom fi bogate sau nu , vom avea parte de lucruri frumoase sau nu si tot asa....
Parerea mea este ca atat timp cat crezi ca se va intampla ceea ce ti se zice cu atat cresc sansele de a da nas in nas cu lucrul respectiv.
Pentru amuzament si ridicarea unor noi semne de intrebare este ideal sa incepi de aici , cine stie poate usile abia asteapta sa fie deschise si tu sa te realizezi pe baza a ceea ce este spus de cineva "cunoscator".
In rest astept evenimentul si am sa revin cu impresiile care mi le-a lasat acest lucru intrigant ...Ghicitul.

No comments:

Post a Comment