September 5, 2009

Japonia si imperfectiunile


Am aflat nu de foarte mult timp ca japonezii apreciaza foarte mult imperfectiunile.Cu cat un lucru, indiferent de natura sa, este imperfect cu atat este mai special si mai frumos decat toate celelalte lucruri ce il inconjoara.
Stand putin si meditand asupra faptului si a ideii in sine am gasit un raspuns destul de logic la intrebarea mea: "care este motivul acestei aprecieri?".
Ei bine raspunsul e simplu perfectiunea duce la superficialitate iar imperfectiunea duce la unicitate.De aceea nici oamenii nu sunt toti la fel, fiecare are imperfectiunile lui,lucru care denota unicitatea.
Ar trebui sa urmam acest exemplu si sa nu aspiram tot timpul spre a fi perfecti dand la o parte lucrurile care conteaza cu adeavarat si care ne fac sa fim umani....imperfectiunile.

1 comment:

  1. Mi-a placut enorm ceea ce ai scris si mi-ai dat de gandit la acele "mici" chestiuni ...perfectiune-superficialitate , imperfectiune-unicitate.Deja ma gandesc la un articol pentru asta.

    ReplyDelete