May 4, 2010

Imi place ...completare si o nota personala

Am sa enumer cateva dintre lucrurile care imi plac si pe care le consider frumoase in viata asta plina de culoarea gri.

Imi plac persoanele care spun adevarul oricat de greu este de acceptat

Imi plac persoanele care nu se supara din orice

Imi plac oamenii care stiu ca au probleme si incerca sa le rezolve fara a da vina pe ceilalti

Imi plac oamenii care stiu ca a avea un job o casa si o familie nu e singurul scop in viata asta

Imi plac cei independenti care gandesc pentru ei si care au timp si de prieteni

Imi plac persoanele care investesc in relatii indiferent de natura lor si au curaj sa mearga mai departe atunci cand lucrurile ies prost

Imi place soarele care bate in geam dimineata si ma trezeste si natura care se vede atat de frumos pentru ca nu mai exista in multe locuri

Imi place sa privesc in oglinda si sa zic ca astazi e o zi minunata, asta ma ajuta sa fiu mereu vesela si binedispusa

Imi place sa vorbesc liber de pasiunile mele fara a fi condamnata pe nedrept

Imi plac prietenii care nu sunt falsi sau stau cu tine din interes

Imi place sa citesc carti si sa savurez o cana de cafea cu lapte

Imi place cand ploua si ascult zgomotul tunetului

Imi place sa stau seara sa ascult muzica pe intuneric iar lumina felinarelor sa bata in geam

Imi place viata cu esecuri si realizari .....simt ca traiesc

1 comment:

  1. Observ la tine zilnic lucrurile despre care spui ca iti plac. Cel mai important dintre toate e ca reusesti sa fii mereu vesela si binedispusa. Asta ii ajuta si pe alti;)

    ReplyDelete