May 22, 2010

Stres umblator

Simplu, scurt si la obiect.Viata mea se desfasoara cu o rapiditate care ma depaseste si eu sunt o persoana activa.
Psihicul meu face fata cu greu la toate solicitarile zilnice si toate explicatiile pe care trebuie sa le dau altora, ca sa nu mai zic de activitatile care imi mananca nervii.
Incep sa nu mai am timp sa-mi indeplinesc responsabilitatile si asta nu este tocmai bine.Simt multa presiune din toate partile:munca merge prost,toata lumea doreste sa fac lucruri pe care altii nu le fac din comoditate si ii doare fix undeva daca altii muncesc mai mult ca ei.
Fac lucrurile cu dezgust doar ca sa fie facute si sa fiu lasata in pace.Am nevoie de o pauza ca sa imi revin si nu de lume care sa ma calce pe nervii cu decizii stupide si fara argumente solide.
Batand pasul pe loc rabdarea mea scade si mi se acreste sa ma mobilizez ca sa actionez in vreun fel.Nu mai reusesc sa ma inteleg cu cei din jur si ma enerveaza reprosurile pana la punctul in care nu am sa mai fac absolut nimic din ce mi se cere pe motivul ca m-am saturat si cand o sa fie lumea sigura sa ma caute si pe mine.
Am nevoie de timp departe de toate, sa fiu doar eu cu mine, vorba unei prietene,si cautati-ma cand va hoatarati.

No comments:

Post a Comment