October 10, 2009

Falsii prieteni....impresie sau cruntul adevar?

De ce spun spun asta? Ei bine din cunostinta de cauza de aceasta data.Cum sa ai prieteni si sa fie doar impresia ta ca iti sunt prieteni ? e usor ...asteapta pana esti mintit si atunci te izbesti brusc de un zid invizibil care te anunta ca ai parte de suprize neasteptate.Zic asta pentru ca mi s-a intamplat si nu din partea cuiva la care ma asteptam, dar na vin toate peste tine cand ti-e lumea mai draga sau nu.
Cu toata vigilenta si selectia crunta a persoanelor pe care le-as suna noaptea in caz de ceva ma uit in agenda telefonica sau pe messenger si imi dau seama ca nu trec de degetele de la o singura mana si nici macar nu le termin...pe scurt am 3 persoane mari si late care mi-ar sari in ajutor iar restul ,fara a jigni pe nimeni ,sunt doar prieteni de companie dar care s-ar da la o parte imediat daca nu au ceva de castigat de pe urma relatiei de prietenie.
Este cruntul adevar din nefericire, insa de fiecare data ma gasesc investind in aceste impresii si sperand sa fiu tratata cu acelasi respect si afectiune pe care le ofer.
Cu parere de rau si cu precautia dusa la extreme sper sa nu cad in aceeasi capcana menita sa-mi debusoleze ratiunea prin sentimente si sa comit aceleasi greseli ca acum.

Morala: deschide ochii si observa s-ar putea sa ai parte de surprize.

2 comments:

  1. da.. din pacate stiu si eu cum este.. am patit-o si eu.. de la cineva apropiat de la care nu ma asteptam.. dar asta este.. viata merge mai departe..

    ReplyDelete
  2. sunt oameni care au un talent aparte in a trada ... am patzit si eu chestia asta... o prietenie in care am investit mult din sufletelul meu...si mi am dat seama ca prietena mea cea mai buna ma considera doar o ... cunostinta...

    ReplyDelete